2012. augusztus 22., szerda

Díj *-*


Köszönöm a díjat Andrea Walternek

 Szabályok:
-Mindenkinek kell 11 dolgot írni a magáról
-A jelölő minden kérdésére válaszolnia kell
-A jelöltnek újabb 11 kérdést fel kell tennie
-11 embert meg kell jelölni linkkel együtt
-És nincs vissza adás-jelölés

 
11 dolog rólam:

1.   A kedvenc tantárgyam a matek.
2.  Eddigi életem során 9-szer voltam Olaszországba, és nagyon imádtam.
3.   Nem szeretem a német nyelvet, de mégis lehet, hogy Ausztriában tanulok majd tovább.
4.   Örülök, hogy ebbe a korba születtem, nem a régibe.
5.   Kedvenc hobbim az íráson és olvasáson kívül a gyöngyfűzés és az üvegfestés.
6.   Imádok sétálni csak úgy magamban az MP-mmel.
7.    Mai napi ( általában legalább hetente változik, de nagy ritkán ritkábban) a kedvenc zeneszámom Kelly Clarksontól a  You Love me c. szám.
8.   Imádom a pókokat *
9.    Nem szeretem a kólát és a csokit sem.
10.  Van egy nagyjából  10cmx3cmx2cm-es radírom "for BIG mistakes" felirattal, egyszerűen imádom.
11.    Imádom a sportot.

11 kérdés -válasz:
 
1. Három belső tulajdonság magadról?
      Őszinteség, segítőkész és megértő.
2. Szerinted mi/mik a legrosszabb tulajdonságaid?
      Makacsság, türelmetlenség és  figyelmetlenség.
3. Kedvenc hely/helyek?
       A szobám és az ágyam sarka, mindig oda szoktam bekuckózni, ha egyedül akarok lenni.
4. Kedvenc film?
       Most éppen a  Szingli fejvadász és a Pap - háború a vámpírok ellen.
5. Írnál-e egy közös törit velem?  (Waltex) :)
      Még szép! :D
6. Mi a legfontosabb számodra egy barátságban?
       Őszinteség.
7. Mi a kedvenc színed?
       Kék, bármilyen árnyalata.
8. Mit tennél, ha egy hétig nem hallgathatnál zenét?
        Lehet begolyóznék, vagy elkezdenék a fa hangomon énekelni, mondván, hogy jobb, mint a semmi  ...
9. Sportolsz valamit, ha igen mit?
      Sajnos, az egészségem nem engedi meg, de régen versenyszerűen táncoltam, röplabdáztam és kosaraztam is.
10. Milyen helyekre szeretnél eljutni, ahol még nem voltál?
         Los Angeles, de a többi amcsi város helyett, a második Novgorod ,Moszkva, Szentpétervár Lisszabon én Párizs.
11. Ha csak egy dolgot vihetnél magaddal egy lakatlan szigetre, mi lenne az?
       Egy hatalmas bőrönd, minden jóval :P de ha csak tényleg egy dolgot vihetnék, akkor hajót vinnék :D

11 kérdés:

1.  Milyen könyveket szeretsz?
2. Mi volt a legutóbbi könyv, amit olvastál?
3.  Mi az álmod?
4.  Milyen tárgy a legfontosabb neked, és miért?
5.   Babonás vagy?
6.   Mi(k) a kedvenc filme(i)d?
7.   Melyik város(ok)ba látogatnál el a legszívesebben?
8.    Milyen  fanficet olvasnál a legszívesebben?
9.    Mi szeretnél lenni, ha felnősz?
10.    Mi a hobbid? ( íráson kívül... )
11.  Miért  kezdtél el írni?

 
Akiknek küldöm:

1. Cathy -  The Black Cat - Bleeding Rose
2. Cassy Crockett -  Benned is él [ezt nem tagadhatod le]
3. Christina - Szerelem első látásra
4. Bella - Szenvedély, szerelem és bosszú
5.  One direction fan -  One direction
 
Sajnálom, de nem tudok több emberkét találni, mert a másik blogom is megkapta ezt a díjat – aminek persze nagyon örülök és köszönöm - azonban képtelen vagyok ennyi embert összeszedni és azt sem akarom, hogy akiknek több blogját olvasom, a többi blogjára is elküldjem, így kiválasztottam a több blogosok közül azt amelyiket a legjobban szeretem.

Gratulálok a díjakhoz! És köszönöm szépen Waltex! <3
Puszi mindenkinek! <3
Zsó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése