2012. február 20., hétfő

Díj *-*


Nagyon szépen köszönöm Cathy-nek és Becky-nek!


Szabályok:1.Tedd ki a képet a blogodra! 
2.Köszönd meg annak akitől kaptad!
3.Írj le 6 dolgot magadról!
4.Küld tovább 5 blog írónak, linkkel együtt!
5.Hagyj megjegyzést a blogjukon! 

Rólam:
1. Régen nem nagyon szerettem a saját szereplős történeteket, de most már megváltozott a véleményem.
2. Imádom a szomorú képeket és idézeteket
3.Kedvenc számom a 4-es.
4. Amit elkezdek, azt be is fejezem, így nem tudom elképzelni, hogy ne fejezném be a történeteim, ha egyszer úgy adódna.
5. Igaz, hogy néha feketére festem a körmöm vagy a szemem, de ezért még nem vagyok emo, sőt igenis vidám lány vagyok. (senki ne értse félre, nincs semmi bajom az emo-kal)
6. Éjszakai bagoly vagyok, este mindig nehezen tudok elaludni ( suli időben meg reggel nehezen kelek fel persze nyáron simán xD)

Akiknek küldöm:
 1. Minie95
4. waltex

2 megjegyzés: