2011. november 27., vasárnap

Szavazásról ;)


Helló mindenki! :D
Mint azt említettem, teszek ki egy szavazást, arról, hogy nyissak-e új blogot, vagy sem.
Már jó ideje fontolgatom, hogy nyitok, mivel annyi ötletem van, csak sajnos időm nincs, szóval, ha szeretnétek egy másik blogot is, amit én írok, akkor leírom a rövid ismertetőt az ötleteimről.

Complicated Love – Bonyolult szerelem
Ez, egy saját szereplős töri lenne, ami Elena-Damon és Klaus-Katherina gyerekiről szólna, akik egymásba szeretnek. Szerelmük bonyolult, és viszontagságos, rengeteg buktatóval, szakítással és természetesen egy fő gonosszal. 
 

The Inscrutable Girl – A kiismerhetetlen lány
Az elmaradhatatlan Twilight-os, ami már csak magamból kiindulva Edward-Bella párosítású lenne. A történet onnan indulna, hogy Edward elhagyta Bella-t, akinek született két gyereke, és egy helyre költöznek. A történet nem a megszokott szerelmi történet lenne, de természetesen a szerelem is helyet kap benne(mint például egy régi kapcsolata Bella-nak...). Ezenkívül Bella-ról rengeteg titok derülne ki...


Edward és Bella titkai – Secrets of Bella and Edward
Ez is egy Twilight-os és Bella-Edward. Bella ebben a történetben vámpír lenne, aki jó ideje ismeri Edward-ot – hogy pontosítsak, Edward „lázadása” óta – a két szereplő kicsit vadabb lenne, mint ahogy Stephenie megalkotta őket.


Amikor minden kiderül rólad, még az is, amire álmodban sem gondoltál volna ...
Cassandra Clare- Halál ereklyéi könyvsorozata alkotta. Mivel nekem nagyon nem tetszik, hogy Clary és Jace testvérek, ezért körülbelül odáig venné figyelembe a könyvet... Az Árnyvadászok feladat továbbra is élne, valamint Clary-ről kiderülne, hogy nem „csupán” Árnyvadász. Azonban Clary apja nálam is Valentine lenne.


Mert igenis vannak csodák
És egy Vámpírakadémiás (Richelle Mead – Vámpírakadémia) Rose-Dimitrij párosítással. De nem csak Lissa származna királyi családból … Azt hiszem, hogy onnan kezdeném, hogy Dimitrij strigává ( gonosz vámpírrá) változik, és Rose a keresésére indul.


Újra együtt vagy mégsem
Harry- Gin párosítás, Harry elmegy, a nagy csata után, de Voldemort feltámadna hamvaiból, ezért visszatérne Londonba.Egy újabb nagy csata, és Harry-Ginny kapcsolata lenne benne.



Azt hiszem, ennyi, a címek, a megnyitáskor változhatnak … Kérlek titeket, hogy szavazzatok, akár mire, azt is megértem, ha nem szeretnétek még egy blogot, akkor szavazzatok arra.
Köszi mindenkinek
Puszi: Zsó

7 megjegyzés:

  1. Az Üvegvárosban ( Cassandra Clare ) kiderül hogy Clary és Jace valójában nem testvérek. Clary apja valójában Valentine viszont Jace apja Stephen Herondale.

    Csak hitelesség kedvéért szóltam nem muszáj figyelembe venni.

    VálaszTörlés
  2. Ohhh *-*
    Köszi, hogy szóltál, én még nem olvastam az Üvegvárost sajnos :/ de így már azon leszek, hogy megszerezzem *-*

    VálaszTörlés
  3. http://vegyeskonyvek.gportal.hu/gindex.php?pg=34172691

    Erről az oldalról le lehet tölteni a Végzet Ereklyéi sorozat első három részét csak előtte regisztrálni kell.

    VálaszTörlés
  4. Secrets of Bella and Edward......erre szavaztam en,de barmelyik lesz is,szivesen olvassuk.Pussz:A. es R.
    Ja es a masikhoz nem komiztam,mert nemvolt mmeg idom elolvasni,mert el vagyok tiltva a geptol es csak dugiban leptem fel szval na...de maja ha lejar a bunti akkor becsszo komizok:)Meg egyszer ne har....

    VálaszTörlés
  5. sziasztok! :D
    Már készülőben van a kövi fejezet, próbálok vele sietni, de nem ígérek semmit sem :/
    Liese köszönöm szépen *-* imádlak <3
    Aliiceee és Rosee *-*
    Rendben van, és köszi, hogy szavaztatok :D és köszönöm az érdeklődést, nagyon jól esik :$
    Megértem, hogy nem volt időtök elolvasni, és egyáltalán nem haragszom, mert nincs miért :)
    puszi Zsó

    VálaszTörlés
  6. Szerintem... Secrets of Bella and Edward
    Nagyon jónak tűnik a tartalma... (:
    Puszi: V.

    VálaszTörlés