2011. április 7., csütörtök

16. Fejezet - Game

Szaizstok! 
Tudom, hogy késtem, de nem tudtam egyszerűen megírni, mert annyi dolgom volt, hogy nem is láttam ki belőle.
De most elkészült. 
Remélem tetszeni fog.
És még egyszer sajnálom.
Puszi
Zsó
„Jómagam az európai filozófiát vallom. Nálam elsőbbséget élvez a jó bor, a jó bőr és nagyjából ennyi. Jó bor és jó bőr.”

Ez a hét is hamar elröppent. Átváltozástanból írtunk egy esszét az alakváltások következményeiről, és az esetleges veszélyeiről, és csütörtökön végre eljutottunk az animágiához is. Bájitaltanból Jamesszel összedolgozva elkészítettük a Veritaserumot amire kiválót is kaptunk. Rob állapota javul, már nincs életveszélyben. Remust is kiengedték a gyengélkedőről. A kviddics edzések is egyre jobban mennek, a lányok szépen fejlődnek és már eljutottunk odáig, hogy a hajtóknak a gyorsulást kell gyakorolniuk. Sirius már kezd leszállni Jamesről és rólam, de még néha felhozza. Nagy részletekben ennyiből állt a hetünk. Ma szombat van, szeptember 19-ke, Emily névnapja. A srácokkal úgy döntöttünk, hogy egy bulit szervezünk neki, és úgy teszünk, mintha megfeledkeztünk volna a névnapjáról. Ennek az előkészületei már meg is történtek. A fiúk gondoskodnak a piáról, mi pedig a kajáról és a díszítésről. Az egész Griffendél-ház részt vehet rajt, mivel a klubhelyiségben fogjuk tartani. Most még csak 9 óra van, vagyis még a csajok alszanak. Így azon kezdtem el gondolkodni, hogy hogy fogom rávenni Emily-t, hogy szoknyát vegyen fel, végül is ez a buli a táncról fog szólni, legalábbis nagy részben. Mindössze annyi a probléma, hogy semmi épkézláb ötlet nem jutott eszembe. Mivel nem tudtam mit tenni, ezért mentem fürödni, majd felkaptam valami ruha szerűséget és vártam, míg a lányok felébrednek. És még meg tudtam írni addig a mágiatöri házi dolgozatomat. Fél tízkor Emi ébredt fel elsőnek. Csak egy gyors reggeli köszöntőt mondtunk és már ment is a fürdőbe. Utána Alice kelt fel és mivel még Emi nem végzett, ezért tudtunk pár szót váltani. 
- A srácok intézkednek? - kérdezte.
- Nem tudom, de megkérdezem majd, csak nem akarok nagy feltűnést kelteni azzal, hogy át megyek. - mondtam.
- Kérj el tőlük valamit. - válaszolta.
- Te egy zseni vagy. - nyomtam egy puszit az arcára. Majd fogtam a bájitaltan füzetemet és magamra húztam a taláromat és a csukját majd megindultam a fiúkhoz. Remélve, hogy ott vannak még. Mikor beértem ott találtam mindenkit kivéve Jamest. Peter a szokásához híven aludt. Remus próbálta ébren tartani a két Black fiút.
- Na de skacok, azért ennél szívélyesebb fogadtatásra vártam. - szóltam, mikor felmértem a terepet. Erre azért már felfigyeltek rám, ezt követően leültem bátyó ágyára, és Sirius és Remus is követte példámat.
- Nos, akkor el tudjátok intézni a piát a bulira? - kérdeztem.
- Mi ne tudnánk elintézni? - lepődött meg Sirius.
- Nem vagytok mindenhatók. - mosolyogtam rá. Ekkor nyílt a fürdőajtó és kilépett rajta James. EGY SZÁL TÖRÜLKÖZŐBEN !!! Merlinre, mit követtem el, hogy ennyire utáltok? Mit ártottam nektek? James meg is torpant az ajtóban. Én pedig, néztem őt, ahogy még vizes felsőtesttel és hajjal áll ott, mint egy félisten. Nagyon jó hatással volt rá a kviddics az szentség. Minden egyes kis kocka látszott kidolgozott hasán és a mellkasán is. Úhh, sürgősen el kell hagynom a szobát, vagy leteperem.
- Ágas drága barátom sikerült elvégezned az ügyes bajos dolgaidat a fürdőben? - érdeklődött Sirius.
- Képzeld Tapi, igen végeztem. És képzeld még csak háromnegyed tíz van. - mosolygott rá.
- Na akkor csatlakozna hozzánk ó nagyságod?
- Igen, csak először talán felöltöznék, ha megengednéd.
- Az öltözködés, most nem fontos. Csüccs, a buliról van szó.
- Hahh, ülj le, mert ha ez így folytatódik, nem jutunk sehova. - néztem James-re kérlelően. Mire ő kicsit meglepődve, de idejött és helyet foglalt mellettem.
- Ennyire nem izgat, hogy Ágas, a Roxfort egyik leghelyesebb férfija ül melletted egy szál törülközőben? - kíváncsiskodott Sirius, ha tudnád, hogy mennyire is izgat valójában . . .
- Képzeld túl élem, hogy nem fogok rámászni. - feleltet, de alighogy ez elhagyta a számat, már meg is bántam.
- Ohó! Akkor már láttad kevesebb ruhában is a mi kedvenc Ágas barátunkat? - kérdezte Reg. Én pedig szinte menekülően elbújtam az egyetlen olyan dologba, ahol el tudtam, vagyis nevezetesen a mellettem ülő félisten karjaiba. - Ezt lehet igennek is venni. Tudod a hallgatás beleegyezés.
- Tudod mit? Nem érdekel, hogy mit gondolsz. - válaszoltam.
- Akkor láttad? - kérdezősködött tovább.
- Tudod mit? Igen láttam, most remélem jobban érzed magad. - feleltem dühösen és James füléhez hajoltam, s suttogni kezdtem, hogy csak ő hallja. - Nem kell mindenről tudnia, ha felhúz én is felhúzom. - Ezután feltápászkodtam az ágyról. - Akkor hozzatok piát, lehetőleg feltűnés nélkül. Ja és az alibim. James, nálad volt a bájitaltan füzetem. - néztem rá.
- Rendben van. - mosolygott rám, mint egy vadalma. - Szia Lil.
- Sziasztok! - léptem ki a szobájuk ajtaján immár a fejemre húzott csuklyával. És visszamentem a szobánkba. Ott már csak Kate-re vártak a többiek.
- Hol voltál Lily? - tette fel a kérdést Emily.
- Csak a srácoknál. James véletlenül elrakta az én bájitaltan füzetemet is és átmentem visszaszerezni. - adtam kielégítő választ.
- Le sem tagadhatnátok, hogy tesók vagytok. - mosolygott Melre.
- Hát nem, pedig néha igazán jó lenne, ha nem én lennék a Nagy James Potter kis húga. - fintorgott. A beszélgetünk közben Katy is végzett a fürdői teendőivel, így már csak azt kellett megvárnunk, míg kiválasztja, hogy mit vesz fel.
- Drága Katem, nem tök mindegy, hogy mi van rajtad? Hétvége van. Senki sem azt fogja nézni, hogy mi van rajtad, már megbocsáss. - szólt Melanie.
- De igen is fontos! Ha már itt tartunk, mi van rajtatok, mi már, mint a megszokott farmer póló összeállítás. - végül is igaza volt, de már elég hideg van, nem vagyunk olyan hülyék, hogy szoknyába járkáljunk.
- Na jó, ha végre lerendezted az öltözködést és a vitát is, akkor talán reggelizhetnénk. - ezzel az okossággal állt elő Alice, amiért áldom is őt. Pont szerencsénk volt, ahogy leértünk még volt fél óránk reggelizni. A Tekergők nagy valószínűséggel lekésték a reggelit, bár szerintem meg tudják oldani a helyzetet. Így az étkezést befejezve letelepedtünk a kedvenc kanapénkra a klubhelyiségbe és a RAVASZ-okról beszélgettünk, egész addig, amíg meg nem jöttek a fiúk. Egy ideig még folytattuk ezt az eszmefuttatásunkat, majd szóba jött a kviddics is. Sirius igazán kussban volt. De kifejezetten tetszett, hogy nem fűzött kommentárt minden második mondatomhoz. De alighogy ez megfordult a pici kis kobakomban, hirtelen ugrott egyet és mint akinek kigyúlt a lámpa a fejében Jameshez fordult.
- Megvilágosultam! - szinte kiáltott fel.
- Örülök barátom, talán akkor most már nem leszel olyan sötét, mint eddig voltál.- fűzte hozzá James, ezért egy vállba bokszolást is kapott.
- Nem így értettem te hülye! És egyébként is a kelleténél nem vagyok sötétebb. - erre persze egy szemforgatást kapott az egész Tekergő lánctól, az öccsét is beleértve. - Na már most, tudjuk, hogy Lily látta James-t. Akkor James is látta Lily-t! - szűrte le a következtetését.
- Mit látott Lily Jamesen? Vagy James Lily-n? Miről beszélgettek? Nem értek semmit, vagy csak én vagyok ilyen hülye? - érdeklődött Katy.
- Arról drága, hogy mint kiderült egy reggeli apró beszólásból, hogy Lily, a mindig jól nevelt, látta a kicsit sem jól nevelt, pajkos Jamesünket meztelenül. És ebből jutottam odáig, hogy akkor ez fordítva is igaz. És mivel úgy gondolom elég jól ismerem Ágas barátomat, ezért úgy gondoltam, hogy nem CSAK nézték egymást. - fejtette ki Sirius. Eközben James a fülemhez hajolt és egymásnak súgva kezdtük el eltervezni a következőket.
- Na, akkor most mi legyen Drágám? - kérdezte.
- Hmm . . . Te döntesz, nekem mindegy. - válaszoltam és szembe fordultam vele,de azzal nem számoltam, hogy ilyen közel van. Szinte összeért az arcunk. És teljesen el lettem varázsolva ettől és a fejemből is kezdtek kiszállni az értelmes gondolatok.
- Akkor folytassuk tovább a játszmát. Kifejezetten tetszik ez a játék. Csak van egy kis bökkenő, rajtam látják, hogy hazudok. - súgta az ajkaimnak. Jó ideig gondolkodhattam, míg összehoztam egy értelmes mondatot.
- Hmm . . . öhm, akkor majd én beszélek, a lányok tudni fogják, hogy hazudok, de az nem fontos. - kicsit elkezdtem távolodni tőle és kezdtek értelmes gondolatok is megjelenni az agytekervényeimen. - De egy kicsit még húzzuk az idegeit. - húzódtam el teljesen tőle és ekkor vettem észre, hogy minket néznek.
- Mi volt ez a sugdolózás? - kémlelt minket Kate.
- Semmi. Na van valami értelmes téma is, mint James és én? - kérdeztem tetetett felháborodással.
- Nincs. - jött az egyhangú válasz.
- Na szóval daloljatok csak, mi volt köztetek? - néha nem értem, hogy hogy lehet valaki ilyen minden lében kanál.
- A képzeletedre bízom. - válaszoltam.
- Ezt lehet, nem kellett volna tudod nagyon, nagyon bocskos fantáziája van. - felelte a “párom” és közben, hogy hihetőbb legyen észrevétlenül átkarolta a derekam.
- Hagyd csak, majd kitalálja a részleteket.
- Ebben én is biztos vagyok. - mosolygott.
- Szóval lefeküdtetek? - kérdezte témára térve Sirius.
- Döntsd el te. - felelem.
- Igen? - faggatott tovább.
- Igen, most jobb? - feleltem.
- Sokkal. Na drága barátom, lesz miről beszélgetnünk. Szóval, mikor? Hol? Hogyan? Milyen volt? - zúdított mindent rá.
- Öhm. - küszködött, tudtam, ha mond valamit fel fog tűnni, hogy hazudik, ezért inkább én vettem kezembe az irányítást.
- Khm. Ha jól emlékszem megegyeztünk valamiben. - néztem rá.
- Miben is? - nem tudta miről van szó, de nem is baj. Így most én suttogtam a fülébe.
- Légy okos kisfiú és gondold végig, vajon miről beszélek. Szóval ha már itt vagyok, akkor egy kérdés játszunk is, vagy maradjunk a beszédnél? - átkarolta a derekam és át emelt az ölébe. Ki gondolta volna, hogy elbír. Mondtam már, hogy imádom a kviddicst? - Ezt igennek veszem. - egy aprót bólintott, amiből arra következtettem, hogy benne van. Így közel bújtam hozzá és óvatosan megpusziltam ott a füle mögött, amire sikeresen rájöttem, hogy érzékeny. És azon nyomban éreztem, hogy megfeszült az izma majd elengedett. Erre felbátorodva óvatosan beleharaptam. Már erősebben fogta a derekam. De aztán hirtelen fordult a kocka, hátrahúzódott és lecsapott az ajkaimra. Szenvedélyesen kóstolgattuk egymás ajkait majd nyelvével bebocsájtást kért a számba én pedig készségesen megadtam neki. Ezután a nyelveink vad játékba kezdtek, szinte szinkronban mozogva térképezték fel a másikat. Könnyebben elviseltem volna, ha megöl ebben a pillanatban, mintsem egyujjnyival is távolabb kerüljek tőle. Szerencsére nem távolodott el, egyre közelebb voltunk egymáshoz én a hajába túrtam, ő pedig a pólóm alá nyúlt és a bőrömet simogatta lágyan mégis izgatóan. Egyszer csak egy hangra lettem figyelmes.
- Khm! Menjetek szobára! - szólt. Mi pedig szétrebbentünk, de nem szálltam le róla, mert még nem engedett el. Így kicsit pihegve ültünk ott. 
- Én már semmit sem értek. - jelentette ki Mel. - Megbeszélés fent! 
- Én elmentem zuhanyozni és utána mehetünk. - felelte James rám nézve. Én lekászálódtam róla és a csajokkal felvonultunk.
 - Na szóval mi volt ez az előbb? Eleinte biztosra vettem, hogy hazudsz az együttléttel kapcsolatban, de ezután a csók után már nem vagyok benne biztos.
- Nincs köztünk semmi. - válaszoltam összeszorult szívvel. 
- Hát én nem így smárolnék egy baráttal az biztos. - mondta Katy.
- Pedig tényleg csak barátok vagyunk. - néztem rájuk, hogy éreztessem, hogy igazam van. - Viszont, most valamit meg kell néznem a könyvtárban. Emily velem jössz? - ő csak bólintott. Lementünk a könyvtárba csak épp addig keresgéltem valami hülyeséged ami kell a házi dolgozatomhoz, hogy a többiek lejussanak a konyhába, majd visszamentünk. Fent maradtunk, addig a többiek elintézték a lenti klubhelyiséget és feldíszítették, mi pedig rávettük Emily-t, hogy elmegyünk bulizni Roxmorts-ba. Így elindultunk le, ahol egy nagy Boldog Névnapot -kiáltással köszöntöttük. Mire szegénykém majdnem elsírta magát. Ezután következett a torta. Szép 6 emeletes volt. Felvágta és mindenki kapott belőle egy kis szeletet. Ezután jött a tánc és a zene, mivel megegyeztünk, hogy az ajándékokat fennhagyjuk meglepinek. Ezután beindult a zene és a piálás. Nem tagadom én is ittam egy-két pohárral, de azért még józan eszemnél voltam. A csajok közül csak Katy és Mel iszik rajtam kívül, Alice és Emily csak egy pohárral koccintott a névnap alkalmából. Az egész este arról szólt, hogy mulattunk, táncoltunk. Míg meg nem láttam James-t, amint már alig áll a lában és egy Lángnyelv Whiskey-t húzott meg az üvegből. Úgyhogy jobbnak láttam odamenni hozzá.
- James. - szóltam neki.
- Li-hikk-ly. - nyögte ki. - Hogy hikk kerülsz hikk ide? 
- Tudod én is szervező voltam. Nem gondolod, hogy már eleget ittál? 
- Nem! Hikk. Még hikk nem elég. Felej-hikk-teni akarok.
- Jól van, elég lesz, add ide szépen azt az üveget. 
- Nem. - szorította magához. Hát így elvettem tőle. Kihúztam a kezéből és leraktam az asztalra.
- Nyem! Add hikk vissza. 
- Nem adom, és most szépen lefekszünk.
- L-hikk-fekszünk?
- Nem úgy, na gyerünk felkísérlek, jó? - nagy küszködés után sikerül fel vonszolnom a hálókörletébe, de erre nem számítottam. Lerántott magára és behúzta az ágyfüggönyt. 
- James, mit csinálsz? - próbáltam kiszabadulni a karjaiból, nem sok sikerrel. 
- Le-hikk-fekszünk. Te hikk mondtad.
- Mondtam, hogy nem úgy . . . - de már nem tudtam válaszolni, mert az ajkait az enyémnek nyomta. Éreztem a belőle áradó alkohol szagot. Próbáltam ellenállni, de nem ment már én is visszacsókoltam. És akkor elvesztem. Most nem volt ott senki, senki aki közbe szólt volna. Kettesben voltunk. Éreztem az újait, amint kihámoz a ruhámból. És én sem tudtam mást tenni. Kigomboltam az ingét és haladtunk le fele, egész addig, amíg újra meg nem éreztem az alkohol szagát. Ez térített magamhoz. Hisz ő most részeg. 
- James, elég! - ő pedig rögtön megállt, nem akadékoskodott, sokkal józanabbnak tűnt. Nem hittem volna, hogy megérti, főleg, nem épp a legtisztábban beszéltem. - Ezt nem így kéne. Te részeg vagy. Hagyjuk abba. - ő pedig elengedett.
- Lily. Kérlek, ne menj el. - most már nem a csuklás miatt, hanem a lihegése miatt nem tudott beszélni.
- De . . .- próbáltam mondani valamit. 
- Kérlek! Nem csinálok semmit. - helyezkedett el kényelemesen és nézett rám kérlelően.
- Rendben van. - mondtam majd végig dőltem rajta és élveztem a közelségét. Nem érdekelt hogy a bugyin kívül nincs rajtam semmi, vagy hogy rajta is csak egy alsógatya van, csak egyszerűen élveztem.
- Jó éjt Lil! 
- Neked is jó éjt James!
Ezután ő már szinte rögtön elaludt és én sem sokkal később követtem példáját.


( holnap rakok fel ruhákat, ahogy én elképzelem.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése